tisdag 25 november 2014

Nytt i hyllan!

Förra veckan ramlade det in fyra godingar i min brevlåda! Alla är rec-ex ifrån Modernista förlag, tackar så mycket för det! Paketen innehåll bland annat årets mest efterlängtade fortsättning, nämligen Lewismannen!  Även de andra tre är mycket trevligt att de dök upp i min låda, boken Outtalat är en debut så det ska bli spännande att se vad det kan bli för något, Mo Hayder är även det en efterlängtad fortsättning och Denise Mina fick jag utan att jag frågade efter den men det var ändå riktigt passande då jag varit sugen på att läsa just denna serien av henne ett bra tag nu!







Nästa hög är ifrån ett besök på second-hand butiken här i stan, jag och kära systern var där för en tid sedan. Där hittade jag två böcker och så fick jag en bok av kära systern!




2 kommentarer:

  1. Jag fick Lewismannen men inget mer.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag skrev och bad om Lewismannen, Huden och Outtalat! Så det var bara Denise Minas bok jag fick helt oväntat!

      Radera