onsdag 9 september 2015

Lite omändring här hemma!

Det har blivit lite ändringar här hemma och jag tänkte visa hur fint vi fått till det! Min kära sambo går en utbildning i träteknik och han kom hem med en tv-bänk som han gjort som projekt! Mycket fint blev det. Men så hade vi helt plötsligt en stor klump till bokhylla över, vad ska vi göra med den? Jo den flyttade in i sovrummet och fick blev hem åt: Det översta hyllplanet rymmer våra biblioteksböcker, det andra hyllplanet rymmer sett från vänster olästa böcker som vi vill läsa, rec-ex och sist böcker som ligger på paus. De två nedersta hyllplanen rymmer alla våra olästa böcker, i dubbla rader...... Obs att jag står på sängen för att kunna få med hela hyllan i en bild! Så nu är det ordning och reda vilket jag gillar!  Vår lilla extra hund vill vara med på fotot! Och vår lilla Mio tycker att den nya bokhyllan är en perfekt sovplats!






2 kommentarer:

  1. Vad fint det blivit! Och vilka sötnosar som var med på bild :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! =) Visst är de söta mina små pälsklingar!

      Radera