torsdag 11 maj 2017

Tryckfelsnisse...

Jag håller på att läsa Häxan av Camilla Läckberg. Väldigt bra bok än så länge och jag är allt lite konfunderad över varför jag bara läst den första boken i Fjällbacka-serien. Något som nog bör göras något åt tror jag :)

 Men nu när jag närmar mig slutet på boken så mitt i ett rätt viktigt genombrott i utredningen så verkar Tryckfelsnisse varit i farten... de två flickorna Stella och Nea har förväxlats. Stycket handlar om Nea men istället står det Stella flera gånger. Blev väldigt förvirrad och trodde jag missat något. Var lite trött igår när jag läste nämligen. Nu ikväll läste jag om och det var inte bara jag som missförstod... Sidan 378-379 är det lite fel, är det någon annan som sett det med?

Nåja nu fick jag ju rätsida på det och ska fortsätta läsa. Har bara 100 sidor kvar nu :)

4 kommentarer: