tisdag 19 februari 2013

Bokrean...

Ja vad ska man egentligen säga om den? Jag har förtvivlat bläddrat mig runt hos både Bokus, Bokia och Adlbris men ingenstans finner jag något riktigt bra fynd. Inget som väcker minsta lilla habegär. Jag blir bara trött av den faktiskt. Och rent av lite uttråkad, utbudet känns inte spännande utan mest som en upprepning av förra årets rea. Nej i år blir det ingen förbokning utan jag kommer besöka byns lilla bokhandel och göra en liten resa in till stora staden för att kolla läget där. Det är allt. Sedan kanske jag lägger en beställning på böcker jag verkligen längtar efter. Vi får se hur det blir med den saken. 

1 kommentar:

  1. Jag tycker som att ditt upplägg låter alldeles lysande. Jag kan hålla med att det inte ofta man hittar något på rea och de böcker man vill ha är inte på rea. Jag tror nog du kan hitta några goa fynd i lilla Arboga. Om jag ska satsa på något så blir det nog sådana fina böcker som man kan bläddra i, jag vill ha den där evolutionsboken människa i tiden eller något, jag vet precis vad den heter när jag ser den. Lycka till och god botaniseringstur.

    SvaraRadera