tisdag 19 februari 2013

Ja jösses...

Februari månad lär verkligen bli årets sämsta månad, det kan jag nästan garantera redan nu. Vi har ca en vecka kvar på månaden och jag har än så länge läst 3 böcker. Det är en rejäl minskning då jag normal läser 10-12 böcker per månad. Inte så att jag stressar upp mig för det för så kan det bli ibland när livet, jobb och vardag krockar alltför mycket. Men visst känner jag en viss frustration över att mitt andningshål har försvunnit så drastiskt. Jag har påbörjat mängder av böcker, har säkert 5 stycken påbörjade böcker, men jag kommer ingenvart med dem. De är alla bra böcker som lovar gott och det är böcker jag verkligen vill läsa. Men kan inte koncentrera mig och inget känns rätt. Det måste verkligen ske en förändring nu, såhär kan jag ju inte ha det. Vi får väl se om jag lyckas avsluta någon av alla de påbörjade böckerna innan februari är över.  


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar