torsdag 10 januari 2013

Läsutmaningar 2013

Jag har bestämt mig för att även i år ge mig själv lite läsutmaningar, det gick faktiskt väldigt bra förra året och jag läste faktiskt en hel del nytt och bra tack vare utmaningarna. I år är utmaningarna dessa:

  • Jag fick en fin serie med klassiker av käre far i höstas och den tänkte jag beta av. Det är en serie klassiker som följde med någon kvällstidning för en tid sedan, den är numrera ifrån 1-23. Och jag börjar med nr 1 och tar dem en i taget. Tänkte att i alla fall hinna 6 st av dem i år.
  • Fortsätta med att läsa böcker ifrån andra länder.
  • Beta av hyllvärmarna, i år kör jag med ett annat system. I år får jag inte välja själv utan Underbar drar två st ur högen och de ska jag då läsa under en månad. Dessa två kommer presenteras i ett eget inlägg i början av varje månad.
  • Ge mig själv massor av lustfylld och underbar lästid!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar