söndag 16 mars 2014

Ojdå!

Jag skriver denna lilla blogg enbart för min egen skull, jag vill inte kalla mina omdöme om böcker för recensioner utan de är just omdömen. Mina tankar och känslor kring de böcker jag läser. Men jag har på sistone märkt en ökning av besökare här på sidan vilket känns både skrämmande och väldigt roligt. Allra roligast är att bl.a. ett förlag länkat hit och att en författare skrivit ett inlägg, förvisso förra sommaren om jag förstår det hela rätt dock så har vissa ändring kring min bloggs statistik gjort att jag har mer koll på vart i cyberrymden som min blogg befinner sig! Författaren är Ola Wikander, länk här till inlägget och det gör mig så fånigt glad faktiskt. Jag gillade verkligen hans bok Serafers drömmar och längtar efter fortsättningen.

Så meningen med detta inlägget är att jag skulle vilja ha mer kommentarer ifrån alla ni nya läsare, det hade varit så roligt om man kunde få lite kontakt mer er och höra vad ni tycker och tänker om min blogg och mitt skrivande här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar