torsdag 12 mars 2015

Många fina böcker!

De senaste två veckorna har det kommit många fina paket i min brevlåda! Jag försöker dock vara restriktiv med vad jag tackar ja till och vad jag ber om. Med tanke på mitt inlägg om bristsjukdomar så är jag mer noggrann numera när jag väljer så dessa böckerna är enbart sådan som jag verkligen är intresserade av och som jag vet att jag vill läsa.

De på bilden nedan är När skratten tystnat av Emily Herbert ifrån Bookmark Förlag, Den unga eliten av Marie Lu ifrån Modernista förlag och Dränkt av Frida Andersson Johansson ifrån Stimpla förlag (Utläst och rec kommer imorgon). En bok finns inte med på bild eftersom jag redan skrivit om den och det är Tredje Principen av Anna Jakobsson Lund. Här kan ni läsa om den.

Förutom de som syns på bilden nedan så har jag Champion av Marie Lu ifrån Modernista förlag (utläst) och Odinsbarn av Siri Pettersen ifrån B.Wahlström (utläst).



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar