söndag 7 september 2014

Men varför Stephen Booth!!??

Sitter här i soffan, njuter av ännu en förträfflig deckare skriven av Stephen Booth, boken i fråga är Död och begraven, samma underbara miljöer, vältecknade karaktärer och intressanta personligheter och en spännande deckarhistoria som känns trovärdig. Jag läser och njuter som sagt, känner dock lite ågren för att boken håller på att ta slut. Ångrar att jag inte plockade med mig nästa del hem sist jag var på biblioteket. En sen eftermiddag i sällskap med Booth hade varit det perfekta, nu hade jag bara drygt hundra sidor kvar i denna boken ju så den skulle inte räcka hela eftermiddagen. Men jag var nöjd med det hela ändå......Tills slutet kom......Nu är jag definitivt inte nöjd alls! Hur i helsike tänkte han där, Stephen Booth? Hur kunde han göra så? Ni som läst vet vad jag menar och jag är i starkt behov av nästa del nu! Man kan inte, nej man får inte göra så! Biblioteket är inte öppet förrän imorgon ju, vad ska jag nu ta mig till!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar