torsdag 13 april 2017

Ett paket fyllt med omtanke och vänlighet.

Igår, en vecka efter att paketet skickades, så landade ett paket i min brevlåda. Avsändaren och jag hade allt blivit lite orolig för att det skulle kommit bort på vägen hit då det tog en hel vecka på sig att komma fram. Men fram kom det och så glad jag blev för det lilla paketet som var fyllt med omtanke och värme. 

Avsändaren var Boktanken som skickat ett litet paket bara för att hon är så himla gullig och snäll av sig. Jag blev riktigt rörd av hennes omtanke och vänlighet. Paket var också mitt i prick då det innehöll både fint kaffe och choklad, två av mina favoriter!  Dessutom fanns där tre ursöta bokmärken med björnarna från Guldlock på! Det ena har jag redan börjat använda! =)

Tusen tack till dig Boktanken! Det behövdes verkligen lite uppmuntran just nu när livet känns lite extra tungt och motigt. 



1 kommentar:

  1. Varsågod! Skönt att PostNord levererar även om de gör skäl för ordet "snigelpost". Jag har ju läst ett antal gånger att du längtar efter en kopp kaffe, så jag hoppades att det här skulle passa.
    Hälsningar från en tedrickare

    SvaraRadera