måndag 10 april 2017

Surt sa räven om rönnbären...

Eller hur surt jag tycker det är att en av mina favoritförfattare befinner sig här i min lilla hemstad på författarbesök och jag jublar lite försynt för mig själv. Sedan inser jag att själva besöket ska ske den 24/4, alltså dagen innan lönen.... Synd att jag inte kom på detta i början av månaden så jag kunde lagt undan lite pengar.  Författaren som det hela handlar om är Christoffer Carlsson.



Uppdatering: Min kära sambo har ordnat biljetter till oss =) Fick också en väldigt vänlig och fin kommentar från själva författaren både här och på Instagram! Lite omtumlande men väldigt snällt av honom. Men nu är allt löst och det blir författarbesök den 24! =)

4 kommentarer:

  1. Åh nej, så trist! Hoppas du får möjlighet någon annan gång :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst va det trist! Men min kära sambo löste det till mig :)

      Radera
  2. Hej Helen! Oj, vad tråkigt. Så kan vi ju inte ha det. Hör av dig till mig på christoffer.m.carlsson@gmail.com så ordnar vi det, och så ses vi på Älmhults bibliotek.

    Bästa,

    Christoffer

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Christoffer.Nu har jag även svarat dig på instagram. Men måste säga att jag är verkligen rörd och häpen över din respons! Så himla fint och väldigt oväntat. Kram

      Radera