tisdag 23 maj 2017

Boktankens Pocket-enkät!



Boktanken tycker pocket passar fint på sommaren och lockas av bokaffärernas pocketerbjudande som gäller just nu. Men samtidigt undrar hon även hur man ska välja ut rätt böcker och ber om hjälp. Jag gillar pocket och jag gillar att tipsa så då passar det fint att pyssla ihop en liten pocket-tipslista!

Adlibris lockar med "4 pocket för 159 kr" och här är mina tips! ( Länkar går till adlibris)


Bokus lockar istället med "4 för 3" ( Länkar till Bokus)

Det blev en del och det märks nog ganska tydligt att min lässmak är relativt splittrad! Både deckare, YA, feelgood och romantik! Och ja jag vet att det är fler än tre pocket i båda dessa listor men kunde liksom inte hejda mig riktigt! 

7 kommentarer:

  1. Tack, Helen, det här var ju superbra! Jag har köpt "Blindgång" redan (du vet ju att jag gillar den serien!) och jag har läst "Potatispajskalsällskapet" som jag tyckte var sisådär. Många böcker på din långa lista lockar mig! "Versioner av oss" och "Jag lät dig gå", till exempel. Schysst att du tog dig tid!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ingen fara! Var roligt att pyssla med! Men en aningen farligt då jag hittade en hel del som jag själv inte läst och blev sugen på =) Roligt att du gillade alla tipsen!

      Radera
  2. Ju fler desto bättre! Här var en massa spännande tips, tack för dem!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är det så! Har man mycket att välja mellan med =) Härligt att du hittade några tips =)

      Radera
  3. Versioner av oss och Lilla bokhandeln i Paris skall jag läsa innan sommaren, är det tänkt. Några av de andra har jag redan läst och tyckt om, som Mattias Edvardssons bok. Ett vakande öga låter intressant, den skall jag komma ihåg, tack för tips!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Härligt att du hittade lite tips =) De båda första är riktigt mysiga böcker medan Ett vakande öga är lite mer ruggig =)

      Radera
  4. Jag lyckades begränsa mig och skicka iväg beställningar :)

    SvaraRadera