onsdag 3 maj 2017

Från A till Ö: B-Besviken

Monika på Bokföring enligt Monika lade för någon vecka sedan upp en tagg som avhandlar hela alfabetet, från A till Ö. Men hon har valt att dela upp taggen och ta en bokstav i taget. Jag tänkte att jag kunde mjukstarta mitt bloggande med att hänga med på denna lilla utmaning. Kika in Här för att se hela listan.


B - Besvikelse. En bok som inte levde upp till dina förväntningar.
Du såg verkligen fram emot att läsa den här boken. Anledningen spelar ingen roll. Men det slutade som en stor besvikelse.


Jodå det har funnits en del sådan böcker. Men den första som poppar upp i mitt huvud är den sk biografin om Robin Williams skriven av Emily Herbert. Normalt sett brukar jag inte läsa kändisbiografier men när jag fick förfrågan om just denna så tvekade jag inte det minsta. En av mina favoritskådespelare var just Robin Williams så jag tyckte det kunde vara intressant av få veta mer om mannen bakom maskerna. Men jösses så besviken jag blev på den.... Kika gärna in Här och läs mer utförligt varför jag blev så besviken.






4 kommentarer:

  1. Så lustigt... min B kommer nästa vecka, men den är redan klar. Gissa vilken bok jag har...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nämen! Så lustigt =) Men vi var rörande överens om vad vi tyckte om just denna boken med.

      Radera
  2. Precis som jag längtade efter Jobs, om Steve Jobs och inte ens klarade längre än till första sidan. Världens längsta ( helt meningslösa ) mening inledde boken och sedan var det kört. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ojdå! Låter onekligen intressant, får kika på den meningen när jag är på biblioteket! Tror dock jag avstår att läsa =)

      Radera