tisdag 7 mars 2017

Önskelista

Nu är det så att jag snart fyller år! Närmare bestäm den 5 april =) Så nu önskade jag mig såklart böcker i födelsedagspresent! Det kan ju vara lite vanskligt att köpa böcker till en som dels har väldigt många böcker hemma samt läser extremt mycket böcker varje månad! Så för att underlätta för nära och kära som vill försöka sig på att köpa en bok eller flera till mig så kommer här en liten lista på böcker som jag väldigt gärna vill ha.

* Toner av guld av Cinna Lupina Ojala
* Fyra minuter av Johan Ring
* Den sovande och sländan av Neil Gaiman
* Nordiska väsen av Johan Egerkrans
* Lögnernas träd av Frances Hardinge

Sedan är det inte fel med lite nya tv-serie boxar ( finns billigt på Dischshop just nu=) )
* CSI: Las Vegas, säsong 14
* CSI: New York säsong 9
* Castle säsong 3 och 4



4 kommentarer:

  1. Lögnernas träd verkar bra :)

    SvaraRadera
  2. Åh Toner av guld måste jag också ha, älskade första boken. Fyra minuter och Gaimans bok är båda stora favoriter. Gaimans är nog den vackraste jag har i bokhyllan, rent omslagsmässigt. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har ännu inte läst Tårpilens år just för att jag visste då att de skulle komma en bok till så jag har sparat på den! Gaimans lånade jag på biblioteket men vill gärna äga och läsa om igen =)

      Radera