måndag 23 mars 2015

Överraskningspaket!

I förmiddags fick jag ett sms på telefonen om att jag hade ett paket ifrån Adlibris att hämta ut. Ett sms som skapade en hel del förvirring hos mig eftersom jag visste att jag absolut inte beställt något därifrån. Sedan kom jag att tänka på att jag faktiskt fyller år snart och kanske var det kära sambon som beställt något i form av present. Men nej han var helt oskyldig och hade inte beställt något därifrån. Då vände jag mig till kära mamma som brukar skicka små omtänksamma paket när man som allra mest behöver ett litet omtänksamt paket. Men även hon var oskyldig. Då var det den andra personen som jag vet brukar ordna gulliga överraskningar och presenter till alla som behöver det, min kära lillasyster. Och jo då det kunde möjligen vara så att det var hon som var den skyldige! Ett paket för att muntra upp mig var det. Så nu har jag hämtat ut paketet som innehöll tre titlar ifrån min vill läsa lista! Perfekt present ju och väldigt omtänksamt!

Titlarna var Helena Henschen, Hon älskade, Jenny Rongeby, Leona- Tärningen är kastad och Lars Petterson, Kautokeino- En blodig kniv. En fin trio som jag ser framemot att läsa! Tack kära syster min!


2 kommentarer:

  1. Vilken underbar syster! :) Kautokeino- En blodig kniv vill jag läsa :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är hon det =) Jag längtar tills jag har tid att läsa den, den verkar passa mig perfekt.

      Radera