torsdag 3 november 2016

Hej igen!

Nu blev det alldeles tyst här inne igen vilket inte var min mening. Men precis när jag kommit igång med alla planer för bloggen gick jag och blev sjuk. Så jag har inte orkat bry mig så mycket om bloggen de sista veckorna. Men nu känner jag att det är dags att blåsa bort dammet och starta upp denna blogg ordentligt igen. Det kommer att bli helt nya inlägg här på bloggen, redan på måndag börjar ett slags temainlägg som jag ska publicerar varje måndag har jag tänkt.  Jag ska försöka vara mer aktiv i att delta i andras temainlägg så som Lyrans tematrio och så kommer det såklart mängder av recensioner!

Men idag börjar jag med att publicera en intervju! Om en timme kommer jag lägga upp min intervju med Fredrik Backman! Så kom tillbaka då och läs hans mycket intressanta svar!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar