måndag 1 juni 2015

Ett spännande mail!

Sent igår kväll fick jag ett mycket spännande mail med ett intressant innehåll. Det lyder så här:

"Gokväll!

Det finns en bok som är på väg att komma ut i juni, men redan innan kan man få ta del av att lära känna karaktärerna och se vem av dem man är mest lik.

Du som gillar böcker kanske skulle tycka att det var roligt att göra testet som finns att hitta på http://www.jarnskallen.se/
 

Om du tycker att det verkar vara en intressant bok får du jätte gärna dela vidare sidan eller ditt testresultat.


PS. Om du går längst ner på sidan, så ser du en klocka som räknar ner, det kommer att delas ut gratis böcker den 12 juni. Fyll i din mail så är chansen att du vinner väldigt stor då få vet om detta ;)

Med vänliga hälsningar
Järnskallen =)"


Mycket spännande! Gå du också in och gör testet! Jag själv blev hämnaren och karaktären Agent Murman =) Fyller du i din e-mailadress har du även chansen att vinna ett exemplar av boken, tryck på själva klockan som visar nedräkningen så kan du fylla i den. 

Spännande upplägg av förlaget måste jag säga! Även boken i sig verkar vara något utöver det vanliga. 

6 kommentarer:

  1. Jag Blev outsidern aka Jenny Storm aka 'the catlady' :)

    SvaraRadera
  2. Vilken alldeles fantastisk PR-idé!
    Jag blev också Outsidern Jenny Storm.

    SvaraRadera
  3. Låter spännande. Den boken hoppas jag vill landa i min brevlåda. :)

    SvaraRadera
  4. Vilket spännande sätt att marknadsföra en ny bok! :)

    SvaraRadera