tisdag 30 juni 2015

Sommarlov med Kulturkollo: # Juli

Sommarlov med Kulturkollo: # Juli

Ja då var det redan juli månad och Carolina på Kulturkollo skapar längtan med sitt inlägg idag. Jag har ingen sådan speciell plats att åka till men vi hittade ett ställe, jag och kära sambon, i helgen som nog kan bli en sådan plats. Ett smultronställe beläget vid en sjö ( bilden nedan visar en solnedgång över denna sjö) Både jag och sambon jobbar hela sommaren så vi får försöka ta lediga kvällar och helger till att åka dit med fikakorg och böcker. För att vila och varva ned, finna ro och lugn.

Juli månad inleds också på ett mycket speciellt sätt då en av världens finaste personer fyller år imorgon! Nämligen min alldeles egna kära sambon! Han som vände upp och ned på min värld för fem år sedan och rubbade alla cirklar. Som blev min trygga hamn och min kompass.

"No matter what" till min käraste sambon!( bilden nr 2 visar honom när han fotar under vår traditionsenliga midsommarvandring, det är även han som tagit solnedgångsbilden.)







4 kommentarer:

  1. Svar
    1. Tack ifrån min sambo! Visst är det vackert, nästan så det gör ont!

      Radera
  2. Svar
    1. Tack ifrån min sambo! Det är en helt underbar plats med, vårt nya smultronställe! =)

      Radera