måndag 2 januari 2017

God fortsättning!

Jag hoppas att ni alla haft en underbar julhelg och en riktigt fin nyårsafton. Jag råkade försvinna här i en vecka, trots att jag utlovat recensionskavalkad hela förra veckan. Men vårt internet försvann på juldagen så vi har varit offline i en vecka nu. Frustrerande när man planlagt så mycket men samtidigt väldigt skönt att få andrum ifrån sociala medier och internet.

Så nu blir det som så att denna vecka ska jag skriva om alla böcker som väntar på sin tur, först och främst blir det recensionsexemplar som blir skrivna om. Alla andra skriver jag om om jag orkar, några få vill jag väldigt gärna lyfta fram men några får kanske vara oskrivna. Bloggen ska inte kännas som ett måste eller ett krav så jag ska inte börja det nya året med att stressa kring bloggen.

I slutet på veckan kommer sedan årssammanfattning i form av statisk och topplistor samt ett inlägg om mina löst sammanhållna målsättning kring läsning under det nya året!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar