måndag 11 maj 2015

All annan aktivitet är härmed inställt!

Ja, tänk om man kunde ställa in all annan onödiga aktiviteter som matlagning, städning, uppsatsskrivande och liknande! Speciellt när man får ett paket i brevlådan som det jag fick idag! Ett tjockt paket låg nedtryckt i lådan, nästan så att det inte fick plats! Och när jag öppnade det så låg boken på bilden där! En bok jag längtat efter att läsa, mycket tack vare Carolina på Carolina läser! Men en sådan tegelsten! Det är en bok som kräver sin tid och när ska jag nu hinna med det?  Ett stort tack till Modernista förlag för rec-ex!  Känner jag mig rätt så kommer jag börja sluka den redan ikväll!


8 kommentarer:

  1. Hoppas på att jag också får den!!

    SvaraRadera
  2. Men åh jag vill ha, hoppas min ligger hemma och väntar i brevlådan. :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag håller tummarna att den gjorde det! =)

      Radera
  3. Åh! Mistborn! Ställ in vardagen och läs!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tänk om man hade kunnat det! Men har en uppsats som måste skrivas tydligen, mat ska lagas, katter ska klappas och lekas med, hunden ska ut, sova ska man visst också göra.......Jag har inte tid till det ju! Började igår och OJ! Jag är redan hopplöst fast!

      Radera