måndag 4 maj 2015

Pausbilder

Det kommer bli tyst här i en eller möjligen två veckor eftersom jag hinner inte med bloggen just nu. Jag är inne i slutfasen av två kurser, har två stora prov i engelska-kursen denna vecka och nästa samtidigt så är det tid att skicka in sista skrivuppgiften i Historia samt att skicka in första utkastet till uppsatsen. Dessutom är jag skadad just nu, gick och snubblade i skogen för någon vecka sedan och foten mår inte vidare bra just nu. Väntar nu på att få en akuttid till sjukgymnasten så får vi se vad som händer. Tiden och orken räcker helt enkelt inte till trots alla fina böcker jag läst och vill skriva om.

Men jag kommer snart tillbaka, förhoppningsvis redan nästa vecka då alla prov och inlämningar är klara och jag enbart ska arbeta med uppsatsen!

Njut av några vackra bokhyllor så länge så ses vi snart igen!



Alla bilder kommer Här ifrån, en varning dock: Det är väldigt lätt att fastna på den sidan med alla dessa underbara bokhyllor!

9 kommentarer:

  1. Å, underbart! Särskilt som jag planerar att göra en bibliotekshörna på vår övervåning! Lycka till med studierna.

    SvaraRadera
  2. En TARDIS-bokhylla hade varit något! Hoppas allt går bra med studierna :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Studierna går framåt! =) Sakta men säkert!

      Radera
  3. Älskade den inramade bokhyllan :) Lycka till med kurserna!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst var den vacker! Jag hade gärna haft den hemma om jag haft plats till det! Tack!

      Radera
  4. Ta hand om dig, vännen, skickar massor av styrkekramar. Vi hörs när du har tid och vi ses. Älskar dig.

    SvaraRadera